مقالات

راهنمای خرید تخته وایت برد [بهترین وایت برد بازار]

راهنمای خرید تخته وایت برد

بسیاری از ابزار ها و محصولات روزمره که امروزه بشر از آنها استفاده می‌نماید، بصورت کاملا اتفاقی کشف و به مرور زمان تکمیل شده و برحسب میزان کاربرد و نیاز، اصلاحات و بروزرسانی شده و تا به امروز بر کیفیت و تنوع آنها افزوده شده است. یکی از پرکاربرد ترین محصولاتی که امروزه در بسیاری از فضاهای آموزشی، اداری، فروشگاهی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد، تخته وایت برد است. تنوع بالای این محصول در بازار باعث شده تا خرید برای بسیاری از افراد، دشوار و پیچیده به نظر برسد. اما نگران نباشید. در این مقاله از سایت مهر برتر، ما قصد داریم تا به شما یک راهنمای جامع خرید تخته وایت برد ارائه دهیم تا متناسب با نیاز و فضای مورد نظرتان، مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

وایت برد یا تخته وایت برد!

در ابتدا باید بگوییم که اصطلاح “تخته وایت برد” از نظر معنایی صحیح نیست؛ چراکه برد (Board) واژه لاتین همان تخته است که اگر بخواهیم این عبارت را ترجمه کنیم، باید بگوییم “تخته تخته سفید” که درست این موضوع، وایت برد یا تخته سفید است.

معرفی انواع وایت برد موجود در بازار

برای آنکه شما خرید خوبی داشته باشید لازم است تا با انواع وایت برد ها آشنا شوید. با ما همراه باشید تا انواع تخته ها را به شما معرفی کرده و مشخصات فنی و نقاط ضعف و قوت هرکدام را، قبل از خرید بررسی نماییم.

وایت برد معمولی (غیر مغناطیسی)

این محصول ساده برای انجام کارهای روزانه با طول عمر مفید یک ساله است که بدون کاربری های جانبی و دارای واکنش شیمیائی سطح وایت برد با ماژیک و آسیب پذیری بسیار زیاد است.

وایت برد مغناطیسی

این نوع تخته ها از نظر مواد اولیه بسیار شبیه به دسته قبل هستند و تنها تفاوت آنها در خاصیت مغناطیسی آنهاست. خاصیت مغناطیسی این امکان را فراهم می‌نماید تا با استفاده از مگنت های ساده و کربنی کاغذ، بروشور، تخته پاک کن و سایر اقلام بر روی آن بچسبد.

وایت برد های سرامیکی

این کالا بعد از تخته وایت برد های مغناظیسی به بازار عرضه شده اند و علاقه مندان زیادی را نیز به سمت خود جلب نموده اند. قابلیت تمیز شوندگی وایت برد های سرامیکی از وایت برد های معمولی ساده و مغناطیسی بهتر است و طول عمر شان نیز در شرایط یکسان دو برابر خواهد بود.

گلس برد یا برد شیشه ای

از لحاظ زیبایی، این کالا در دسته زیباترین مدل های موجود در بازار طبقه بندی می‌شود. این محصول از جنس شیشه سوپرکلیر با ضخامت های مختلف و ابزار خورده با حاشیه های نیم دایره و سطحی بسیارصاف و صیقلی در بازار موجود هستند. جالب است بدانید، موارد نوشته شده بر روی این تخته با وضوح بسیار بیشتری قابل مشاهده هستند. از آنجا که تخته وایت بردهای شیشه ای ضد خش هستند؛ لذا طول عمر حداقل 10 ساله دارند.

راهنمای خرید وایت برد شیشه ای مهر برتر

همچنین این کالا به دلیل تکنولوژی ساده در فرایند تولید، بهره مندی از مواد اولیه داخلی، کسرت تولید کنندگان و همچنین ایجاد بازار رقابتی، از سه دسته قبل ارزان تر بوده و به راحتی می‌توانید با قیمت مناسب، این محصول را تهیه کنید.

وایت برد های شیشه ای در تمام ابعاد و رنگ ها تولید و عرضه می‌شوند. همین امر موجب توسعه روزافزون بازار و افزایش تعداد کاربران آن شده است که تقربا 80 درصد بازار، به وایت برد های شیشه ای اختصاص دارد. برای مشاهده و خرید انواع گلس برد از فروشگاه مهر برتر، به صفحه خرید وایت برد شیشه ای مراجعه کنید.

راهنمای خرید تخته وایت برد: ویژگی‌های برد شیشه ای

نگارش و پاک شوندگی سریع و آسان از دیگر مزایای وایت برد های شیشه ای محسوب می‌شود که آن را به یک محصول درجه یک و عامه پسند تبدیل نموده است.

نکته مهم: وایت برد های شیشه ای، بهداشتی و مقاوم در برابر نفوذ ویروس‌ها و باکتری‌ها بوده و از این حیث برای محیط های درمانی، پزشکی و بیمارستانی نیز بسیار مناسب هستند.

وایت برد های پایه دار

پایه های مدیریتی و دو ستون برای جابجائی وایت برد ها در ابعاد مختلف تولید شده و برای کاربران این امکان را فراهم می‌نماید تا از این محصول در فضاهای مختلف استفاده شود.

این محصول متنوع در انواع سایزها و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌گردد.

ضخامت فلز و اتصالات استفاده شده در تولید این کالا و فرایند تولید در بهای تمام شده آن بسیار موثر است. یکی از موارد بسیار مهم مرتبط با پایه، مونتاژ و دمونتاژ سریع و آسان آن است.

قابلیت با ارزشی که در بعضی از مدلهای این دسته مشاهده می‌شود، قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با قد کاربر است.

محاسبات و قیمت گذاری کالا

عوامل زیادی در محاسبات و تعین بهای تمام شده محصولات موثر هستند. در این میان دو نکته بسیار مهمتر وجود دارد که اهمیت آنها از سایر موارد خیلی بیشتر است.

  • نخست مواد اولیه
  • دوم تنکنولوژی تولید

مهم نیست که کالای تولید شده چه فرایندی را طی کرده باشد؛ چرا که فرایند تولید بیشتر بر کیفیت کالا موثر است. درحالی که وجود مواد اولیه و تکنولوژی تولید در قیمت گذاری کالا بسیار اثر گذار است.

در میان محصولات معرفی شده، وایت برد های شیشه ای از این دو مشخصه مهم برخوردار بوده و شاید همین دو اصل موجب تصاحب گسترده بازار توسط این کالا گردیده است.

بهترین تخته وایت برد بازار

سایر ویژگی‌های برد شیشه ای:

  1. پایه دار یا دیواری بودن محصول،
  2. یراق و اتصالات نصب،
  3. جایگزین مناسب برای پرده ویدئوپرژکتور،
  4. انبارش، حمل و نصب،
  5. تقریبا در تمام محصولات مشابه هستند.

جمع بندی در مورد راهنمای خرید بهترین تخته وایت برد در بازار

تخته های وایت برد از جمله ملزومات مهم اداری در بحث آموزش و انتقال دانش و برگزاری جلسات است. این تخته ها دارای انواع متفاوت، پایه دار، دیواری، رومیزی، ساده، مغناطیسی، سرامیکی و شیشه ای با متغیرهای ذیل هستند:

  • نگارش و پاک شوندگی،
  • میزان دو بینی و رفلکس،
  • طول عمر مفید و گارانتی،
  • ابعاد و رنگ بندی،
  • نوع کاربری،
  • سطح صاف و لکه پذیری،
  • بهای تمام شده،
  • ثابت یا پایه دار،
  • و سایر کاربری ها

در نظر داشته باشید تنوع کالا برای خرید متناسب با نیاز و بودجه کاربران طراحی و تولید شده است. امیدواریم این مقاله برای کاربران عزیز مفید بوده و شما را در خرید بهترین گزینه متناسب با نیاز و بودجه تان، راهنمایی نموده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید انواع وایت برد در طرح ها و رنگ های متنوع، با فروشگاه مهربرتر تماس بگیرید. همچنین می‌توانید بصورت کاملا رایگان از ما مشاوره دریافت کنید.

شماره تماس: 09122801580