مقالات

بهترین ماژیک وایت برد کدام است؟ راهنمای خرید بهترین ماژیک

بهترین ماژیک مهربرتر

در مقاله انواع ماژیک و خصوصیات آنها، تمامی مواردی که درباره شناخت این محصول کاربردی نیاز بود را گفتیم و باتوجه به سوالات و درخواست هایی که از مخاطبین عزیز پیش آمد، تصمیم گرفتیم در این مقاله به کیفیت ماژیک ها اشاره نموده و بهترین های هر گروه را برایتان معرفی نمائیم. پس اگر به دنبال انتخاب بهترین ماژیک وایت برد و دیگر انواع ماژیک ها هستید، این مقاله کاربردی را از دست ندهید!

چگونه بهترین و مناسبترین مازیک های وایت برد را بشناسیم؟

قطعا بدون بررسی و آگاهی از ویژه گی‌های یک مازیک، به سادگی نمی‌توان خوب یا بد بودن آن را قضاوت کرد.

پس گام نخست در انتخاب و معرفی یک مازیک خوب و مناسب آن است که بدانیم این کالاچه ویژگی هائی داشته و از آن در چه شرایطی و بر روی چه تخته یا سطحی استفاده کنیم. به عبارت دیگر از جمله نکات مهم که کاربران قبل از انتخاب ماژیک ملزم به دانستن آن هستند، سطحی است که ماژیک برای نگارش روی آن استفاده خواهد شد.

با این مقدمه به بررسی و معرفی بهترن برند های ایرانی و خارجی می‌پردازیم.

سطوحی که ماژیک های وایت برد بر روی آنها قابل استفاده هستند

سطوحی مانند فرمیکا، سرامیک، پلاستیک خشک، پلکسی، طلق و شیشه از جمله سطوحی هستند که در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسته به ضخامت نوشتاری ماژیک و میزان صاف و سیقلی بودن سطوح و میزان استعکاک سطح با نمد ماژیک و کیفیت جوهر موجود در تیوب آن است که نگارش و پاک شوندگی و اثرگذاری ماژیک بر روی سطح اندازه گیری می‌شود.

درواقع با درنظر گرفتن موارد فوق است که یک کاربر میتواند میزان رضایت مندی خود از ماژیک را اعلام و آن را به عنوان یک کالای خوب یا کالای نامناسب معرفی نماید.

به همین دلیل است که یک ماژیک یا یک برند ممکن است در میان کاربران طرفداران  ویا منتقدین زیادی داشته باشد.

چگونه نیازمندی ها، شرایط و ماژیک مناسب برای خود را شناسایی کنیم؟

شاید در نگاه اول شناسائی و نیاز سنجی برای شما عزیزان کار دشواری به نظر برسد. اما ما به شما کمک خواهیم نمود تا با روش های بسیار ساده بین اقلام و امکانات موجود و رضایت مندی خود توازن برقرار نمائید.

اگر میزان استفاده روزانه از ماژیک وایت برد را اندازه گیری بفرمائید و مواد اولیه استفاده شده در وایت برد را از فروشنده سوال نمائید تقریبا 60% راه برای انتخاب ماژیک مناسب را طی نموده اید.

چراکه مدت زمان مصرف جوهر داخل ماژیک و میزان واکنش شیمیائی ماژیک با سطح وایت برد است که تعین کننده بوده و همه چیز را در سیطره خود دارد.

هرچه سطح وایت برد صاف و سیقلی تر و میزان الکل موجود در ماژیک کمتر باشد طول عمر ماژیک بیشتر خواهد بود.

دلیل این امر حداقل استعکاک بین ماژیک و سطح وایت برد و فرار بودن الکل داخل ماژیک میباشد.

بهترین ماژیک وایت برد

شکل و سیمای ظاهری ماژیک ها

شاید ساده به نظر برسد ولی برخلاف تصور عموم سیمای ظاهری ماژیک خود بیان گر نکات ریز بسیار زیادی هستند.

به عنوان مثال اگر شکل ماژیک خریداری شده با ماژیک های معمول تفاوت زیادی داشته باشد یعنی با هجم جوهر یکسان (حدودا 4.5 گرم در هر ماژیک) از جسه بزگتری برخوردار باشد به سادگی می توانید به نامرغوب بودن کالا پی ببرید.

ترکیب دوز مناسب از الکل با جوهر در خوش نویس بودن کالا بسیار موثر است، پس اگر کالائی هنگام نوشتن شره می نماید نمی تواند جزو کالاهای مرقوب شناخته شود.

در مازیک های خوب معمولا برابر سازی فشار رعایت می شود تا مانع از ریزش غیر معمول جوهر داخل ماژیک گردد.

همچنین ماژیک هائی که انرژی  زیادی صرف فشارنمد ماژیک بر روی سطح وایت برد نیاز دارند تا نقش بندی و اثر گذاری حروف فابل رویت باشند نیز جزو کالاهای نامناسب به شمار می روند.

ماژیک ها و جوهر های خوب معمولا بد بو نیستند پس به بوی بد ماژیک ها حساس بوده و از این محصولات  استفاده  ننمائید.

سخن نهایی در خصوص بهترین ماژیک وایت برد

با توضیحات اجمالی که به استحضارتان رسیده است، امیدواریم اگر فرصت مطالعه همه مطالب فوق را ندارید، خلاصه ذیل در انتخاب ماژیک مناسب برای شما عزیزان مفید باشد.

بطور کلی سهولت در پاک شوندگی ماژیک از روی سطوح صیقلی و براق از مشخصه های بارز یک ماژیک خوب به شمار می رود.

برهمین اساس میتوان ماژیک های مانند:

پلیکان، کیان، ماژیک های شارژی و… را مناسب برای وایت بردهای معمولی و مغناطیسی شناخت.

و ماژیک های خارجی مانند:

اسنومن،پنتل، یوروپن، فابرکاستل، استدلر، و بیفا

را علاوه بروایت برد های معمولی برای وایت برد های شیشه ای نیز مناسب دانست.

در این میان ماژیک بیفا به دلیل میزان الکل موجود در جوهر آن برای کابرانی که بلافاصله  پس از نگارش، اقدام به پاک نمودن مطالب می نمایند مناسبتر میباشد.

بیرنگی اولیه نوک یا نمد ماژیک به معنای نو بودن ماژیک است و از آکبند بودن کالا حکایت دارد.

حلال های الکلی هم در ماندگاری جوهر داخل ماژیک موثر هستند و هم در پاک شوندگی نوشته ها، پس برای مانگاری بیشتر ماژیک و جلوگیری از خشک شدن جوهر در داخل تیوب، آنها را قبل از هربار استفاده خوب تکان دهید و در جای خشک و خنک نگهداری نمائید.

امیدواریم مطالب فوق در انتخاب مازیک مناسب برای شما عزیزان مفید فایده باشند. برای دریافت هرگونه مشاوره یا سفارش محصولات، تنها کافی است تا با ما تماس بگیرید.